Szanowni Państwo,

W związku z pogarszającą się sytuacją epidemiologiczną uprzejmie informuję, że z dniem 25 marca 2021 r. do odwołania Urząd Miasta i Gminy Margonin wstrzymuje bezpośrednią obsługę interesantów.

Wszelkie sprawy urzędowe można załatwiać telefonicznie, drogą mailową, poprzez złożenie wniosku/pisma do skrzynki oddawczej znajdującej się przy wejściu głównym do budynku Urzędu, poprzez platformę e-PUAP, a także pocztą tradycyjną.

Przed wejściem do urzędu została zamontowana tablica informacyjna, gdzie znajdują się wszelkie informacje zamieszczone na BIP m.in. informacje o przetargach, zapytaniach.

W sprawach urzędowych zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem tel. 67 2846 068 oraz poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Dane kontaktowe do poszczególnych pracowników Urzędu znajdują się na stronie www.bip.margonin.pl w zakładce: Kontakt i organizacja biur oraz na stronie www.margonin.pl w zakładce: Kontakt.

Z uwagi na fakt, że wielu pracowników nie przebywa fizycznie w budynku urzędu, niektóre z Państwa spraw nie będą mogły być od razu załatwione.

Bardzo proszę o wyrozumiałość.

Burmistrz Miasta i Gminy Margonin
/-/ Janusz Piechocki